Melikeakkc Sidal yiğit Efe koyucaz bizde 😇🧿 bende iki isim istemiyordum ama Efe az harf olduğu için rahatsız etmedi ☺️
Sidal Melikeakkc kesinlikle bizde ilk yiğit efe dedik ama sonra arkadaşım bana egeliler çok efe koyar diyince birden vazgeçtim 😂 ama iki isim birbirine çok yakışıyor 🙈
Mpy Sidal yeğenimin ismi yiğit. Seslenilmiyor yiğitt diye bağırınca zor oluyor bizim için ablamda pişman yiğit koyduğuna ege daha guzel oğlumun ismini ege cok istedim muhammed ege diye ama esim kabul etmedi cok ince harf var diye poyraz koyduk
Sidal Mpy evet ege ismi cidden çok ince harfler dediğiniz gibi ama seslenirken zorlandığını hiç düşenemiştim Bi evde deneme yapıyım, 🙈🤔