babymam0304 Ege yada Ege :) İç sesini dinle ogluna en cok hangi isimle seslenmeyi hayal ederdin onu düşün eminim bulacaksın ozaman.
Nesrincente Sidal yiğitege bence ıkısı bırarada cok guzel ıkısı de koyun bence ege ismini bende cok seviyorum 😍
[silindi] Sidal Merhaba, yiğit çok güzel ama ileride mail adresi alırken ya da pasaport vs gibi şeylerde “ğ” sorun oluyor. Ege ismini ben çok seviyorum, Ege güzel bence. Sonra bir çocuk daha olursa Ada koyarsınız belki uyumlu olur 😊
Yigitalp2711 Sidal kullanıcı adımdan da belli olduğu gibi yiğit benimde oğluşumun ismi olacak son 15 gün 🥰😍
Minay Sidal ilk oğlumun ismi yiğit berkti bi daha oğlum olursa onun ismini de egehan koymak istiyorum ben yiğit ismini de ege ismini de çok seviyorum ama ilk tercihim yiğit 🥰❤️