Merve1192 doktor Pazar’a kadar gelmezse suni sancı vereceğini söylemişti Cuma yatışım yapılmıştı ama doktor Bana baktı ve dedi ki benim gönlüm sana suni sancı vermeye razı gelmedi çünkü ne açılma ne sancı ne nişan ne su hiçbir şey yoktu. (Tabi ben o sıra sezaryen olmaya karar vermiştim)Neyse Cuma eve gönderirken dedi ki bu iki gün bol bol yürü yokuş çık merdiven in çık ben de öyle yaptım derken Cumartesi yolun ortasında suyum geldi hemen eve geldim sıcak duşun altına girip kendime bolca su döktüm çıktım ve sancılarım gelmeye başladı hastaneye gittik ve sancılarım sıklaştı derken bi baktım doğmuş ☺️