SevdaPlt Babyboysmom tamamda madem iki isim biri senin istediğin olsun hiçmi hakkın yok o kadar şey çekiyoruz bide sadece onların dedikleri olacak yok öyle
Zeykem SevdaPlt ayyy gene iyi benımkı hakkı koyalım bile dedı sınır krızı gecırcektım hakkı ayaz olcakmıs halbukı babasının adı falanda degıl he bende heee buldun dedım mahkemeye verırım senı dıyom zaten senın cenen bana mahkeme dıyo salak😁
Gamzemm Zeykem 😂😂 sizinkiler iyiymis kiz be esime ayaz çınar yada umut çınar koyalim diyorum benim cocugumun addi ya cabbar yada hüsamettin diyo 😂 dedim vallahi seni öldürürüm diyo doğuma giderken bana iyi davran bende heycanli olcam ona gore bakariz
CeylanGnsevinAkta Çağan Ali oglumun adı yeni doğana Acar , Cesur, Altay , Ural gibi isimler düşünüyoruz kararsısız ama herkeste olan isimleri hiç sevmiyorum Çınar kuzey poyraz ayaz ateş Demir o kadar çok ki duymaktan bıktım artık 😊
Neslihannnn Faziletttt aaaa rabbim gönlünüze göre versin😍bizmde inşallah oğlumuz olacak adınıda Muhammed Yusuf koycaz💙😘
Esra___ Ben de Yaman düşünüyorum tabi eşim kabul etmiyor sanırım erkek çocuklarda hep bi isim krizi oluyor