Bende Çağlar düşünüyorum ama eşim istemiyor 😔😔 oysa ki çok beğeniyorum... Musa Efe olsun istiyor. İki ismi olsun istemiyorum çünkü büyüyünce mutlaka tek isim kullanılıyor 🙄🙄 eltimin de oğlu var daha yeni bir yaşına girdi o Musa Emir koydu. çok benzer olduğu için de istemiyorum büyüdüklerinde birbirlerine aynı isimle mi hitap etsinler?? Kafam çok karışık. Eşimi ikna edebilmem için ne yapmalıyım?
17+4 haftalığız.