isilayaslan32 hazal_prensesim2021 bnde gece çalışıyordum talep girildi 2 hafta sonra hemen sabit vardiyaya geçirdiler böyle bir sorunla karşı karşıya kalmadım şükürki 🙏🏻
hazal_prensesim2021 isilayaslan32 ne güzel sansliymissin yada insan evlatlarına denk gelmişsin ben çok zorlandım gündüze geçmekte sonrada izne ayrildim bı doktor bulup 45 gün heyet raporu aldım.dahada geri dönmedim☺️oylelerine böyle cvp
Hrkdrn Denizin hemşireyim bende 7+5.tüp bebek transferi olduğu için rapor almıştım onu kullanıyorum şimdilik ama başlayınca nöbet olacak malesef :( nasıl geçecek bende düşünüyorum sağlıklı olsun geçer inşallah artık
aslmlkkrr-12 Denizin canm kanuna göre 24.haftdan sonra başlıyor gece çalıştırılamaz durumu bende aynı meslek grubundayım . Ya 24. Haftanı bekleyeceksin ya da doktorundan rapor alman gerekir