isilayaslan32 evet canım öyle ama kanun adamına göre işliyor kimimiz kimsemiz olmayınca böyle oluyor , bundan öncekindede yüzüme bile bakmadı talebinmi var dedi çekti gitti , hayırlı olsun yapabileceğimiz bişey varmı diyen yok , fakat böyle olmayacak tabiki bende sesimi çıkartıp hakkımı arayacağım ama Allaha havale ediyorum