asenatrk 26+1 haftalığım kaçıncı hafta egzersizlere başlanmalı erken başlandığı zaman erken doğuma yol açar mı? Nefes egzersizi için Youtube’dan önerdiğiniz hoca doktor vs varmı ? Önerilerinizi bekliyorum
Hanz asenatrk ya ben ebeyle birlikte yapacağım onları 29 haftalığım ve 34 de falan başlayacağız dedi erken bence ya 27 için
NurTekmile asenatrk son dokuzuncu aya girince sanırım 35.hafta da falan bide bebek bas asagı dönduyse yapmakta fayda var onun kanala girmesini kolaylastırmak icin donmediyse pek anlamı yok squatın ama rahatlama icin nefes egzersizleri var onları ara ara ben ilk aylarımdan beri yapıyorum
Hilalkrmzkn asenatrk bende geçen hafta doktora gittim ve artık bana başlayabilceğimi söyledi 37+2ydim 36. Haftada başlanıyormuş bu hareketlere perine masajını da önerdiler hemşire ve doktor
asenatrk Hanz Ben hiç doktoruma danışmadım henüz ilk gebeliğim zor olmasın diye herşeyi yapasım var teşekkür ederim ☺️
zynpy Nefes egzersizi için Ayşe Öner’i sevmiştim ben. Squat için de 36 hafta diye biliyorum. Ben öncesinde de yapıyordum sporumun içinde. doktorumun haberi bilgisi vardı ama.
asenatrk zynpy Teşekkür ederim normal doğumda nefes alış ve veriş çok önemliymiş ne kadar erken öğrensem kârdır ☺️
Hanz asenatrk aynen benimde ilk gebelik bende o yüzden ebeyle özel squat hareketler masajlar kokular falan yapcaz insallah hemencecik dogururuz ☺️❤️
Hanz Ysmncylncpc benim doktorum hastaneden ayrılıp yeni bir yer acti kendine ebeyle çalışıyor orada görüyorum ve numarasını verdi sürekli arayabilirsin dedi o yönden şanslıyım acickasi
asenatrk Busraveminisi1 Evet malesef hem kışa denk geldik hemde korona 🤦🏼♀️ Allah yardımcımız olsun kolay bi şekilde doğururuz inşallah
Hilalkrmzkn asenatrk korkulcak bişey yokta eğilme açım olmadığı için zorlanıyorum ssdece haftada bir iki yapmak için uğraşıyorum doğumum kolay olması için