Ayskem Busraliasaf1 ben oraya gittim çok yoğundu Ertuğrul beye muayene olcaktım baktım 11 tane sezeryan hastası var hemen cıktım şimdi reyapa gidiyorum
Ayskem Busraliasaf1 Avrupa tıp a gidiyordum bu ara reyapa gitmeye başladım ama Avrupa tıp ta devam ederim büyük ihtimalle
Ayskem Busraliasaf1 ben ruhan beye gidiyorum 60 lira muayene ücreti genelde nöbetçi doktoru olduğu için sürekli hastanede oluyor