Bende esenyurttayim 2 gebeliğim. Esencan da Ahmet bey mükemmel bir doktor yaşı gereği de öyle. Bizim bütün sülale ona gitti taa nerelerden geliyorlar onun için. İlkini orda doğum yaptım 3900 kilo doğurdigim halde 4 dikisle geçirdim. Çok kolaydı doğum abi deyip geçmemek lazım anlamayan Dr çok kesi atıp parçalayan ama Ahmet bey mükemmel 100 lira muayene 2500 normal doğum şimdilik zam olmasa.