Zehra333 aramizda 1gun var di sizinle doktora kontrole gttim.sag kasigimda agri oluyordu ama bacagima vuruyordu bu agri doktorum.bakti bir sıkinti yok ama o agriyi rahmin yaptgini soyledi ve haftada 1 proluyon igne vardi daha once benimde dusuklerim var buna dayanarak progestana b12 ve folikasite basladim.ve tabiki göbekten igne sizin postlarinizida okumustum ihmal etmeyin sizde hisbirsyi dikkat edin kendinize🤲❤