RefBrs gebeliği ilk öğrendiğimde yani 10 aralıkta 85 di, 14 aralıkta 372 oldu çok güzel artmış dedi doktorum kese göremedik normal olarak haftaya pazartesi veya salı keseyi kesin görmemiz lazım dedi . Eşime salı gidelim diyordum ama pazartesi gideceğim gibi sabredemiyorum 🙂