Merhaba ben ilk hamileliğim de hamileliğim rahat geçiyo diye pek umursamadım alırız ya kafasındaydım 27. Haft da malesef erken doğum riskiyle hastaneye yattım ve tam bi ay serum yedim doğumu durdurduk hastaneden çıkınca da apar topar aldık eksikleri , bu sefer ki hamileliğim de 16. Hafta da kız diye kesinleşince başladım almaya yaptırmaya ilkinden korkum olduğu için şimdi ki hazırlığımı 30. Hafta da bitirip hemen çantamı yapıp koymak istiyorum 😑