Mrvgl Selam kizlar. 2 gündür bebeğim az hareket ediyor. Akşam 9 dan sonra net hissederdim. Şuan çok az mesela. Var ama çok sık değil. Yemek yerken masada oturur pozisyonda olduğunda daha fazla hissediyorum. Aynı haftalarda olanlar siz de durumlar nasıl. Ptesi doktora gitmeyi düşünüyorum. Ama 2 gün düşünüp strese girmek istemiyorum 🤭🌺
Acer Mrvgl bende öyleyim canım 29 haftalık olduk bazen çok fazla hareketli bazen hiç hareket etmiyor.
alininannesii Mrvgl hareketlenip, hareket etmediği saatler hergün aynı mı? Bebeklerimiz artık büyüdü ve uyku düzenleri var, örneğin benim bebeğim gece uyurken hareketli değilse uyuduğunu düşünüyorum çünkü sabah çok erken uyanıp beni de tekmeleriyle uyandırıyor
DaisyMom Mrvgl bu haftalarda çok oluyor.bende o haftadayken tedirgin olmustum hareketleri azalmisti felan.Postlarda ariyordum benim gibi olan varmi diye.Ama o kadar cok kisiyle karsilastimki bizim gibi olan.Doktora gittigimde bebegim donmustu.Galiba ondan hareketleri degismisti.Suan 31 haftalik hamileyim.O haftadan beri hareketleri daha az ve sakin.Sadece ittirme olarak yapiyor.Eger hareket ediyorsa korkmayin💜
Gezen24anne Mrvgl valla aynı sorun iki gündür bendede var 28 haftadayım iki gündür çok az hareket ediyor 4 saatte 10 hareket etmene gerekiyormuş sayıyorum günde 10 kez etmiyor ihaliyle korktum biraz pazartesi doktora gidicem
Mrvgl Bebislerimiz Aslında yeri daraldiginda kendisi büyümüş olduğunda yani hareketleri daha hissedilir olması lazımm. 7 aylık olduk ama dışardan bakan anlamıyor acaba o yüzden mi ben de çok hissetmiyorum.
Hamidevahap Benımde elımı koyunca harkert edıyor banada arada az gıbı gelıyor hareketi bazı postlarda su azalmasından dolayı falan yazmıslar pazartesi mauaynem var bakalım ne diyecek doktor
Mrvgl Hamidevahap Ben elimi koyunca hemen duruyor,korkuyor sanırım. Benmde 29 n da randevum ama ptesi giderim ben de
SILA--123 hareket ediyorsa yinede hissediyorsan korkma asil hic hareket etmemesi risk taşir o haftalarda benimde öyleydi kendini çokmu yoruyosun yada strese giriyosun
Mrvgl SILA--123 ediyor çok şükür. Böyle dışardan bakınca da farkediliyor. Ama hareketler sık değil sadece. Ondan tedirgin oldum 🙄
ssnnmmm Benimde 2gün kadar hareketleri azdı doktor pozisyon değiştirmiştir dedi sonra eski haline döndü
Mrvgl ssnnmmm Genelde USG de sağ tarafta oluyor. Ben de orda hisseditorum dahancok hareket. Acaba uyuyor mu sürekli
ssnnmmm Mrvgl geçen hafta soldan vuruyordu şimdi sağdan vuruyor karında en çok pozisyon değiştirdikleri haftalarmış azda olsa hareket varsa endişe etme
Hamidevahap Mrvgl yazarız yıne buraya cnm ıns suları vs ıyıdır ben cok korkuyorum ılk gebelıgım ıkızdı suyu bıttı ölmuslrr dendi 17 cı haftada
Mrvgl ssnnmmm Var Allah’a şükür. Bazen 4 5 kere arka arkaya ritmik hareketler oldu. Soluma yatınca hele sadece kasıkta pot pıt ediyor. Şuan 3 kez etti mesela size yorum yaparken 🤭🌺
Acer Mrvgl aynen öyle oluyor canım gündüz bende sürekli ayakta olduğum için çok fazla hissetmiyorum akşam oturup yatınca hareket ediyor
Mrvgl Hamidevahap Allah korusun hepimizin bebeklerini 🤲🏻🤲🏻 10 gün önceydi son kontrolüm. Her şey iyi gidiyor erken doğum riski bile yok dedi doktor. Ama.insan yine de tedirgin oluyor. Ana olmak ne zormuş 🙄
Hamidevahap Gun ıcınde yoruluncada hissedilmıyor kızlar ayakta falan cok kalınca dinleyemiyoruz bebegımızı