Plump27 Hmdsnsy daha önce duyduğum bilgi var. Saç telini et benine doluyorsun sıkı sıkı kendi düşüyormuş. Acısızmış.
Plump27 Hmdsnsy evet küçük oluyorlar o yüzden düşüyor sanırım rahatlıkla ☺️ belki 2 tırnakla sıkıştırsak da düşebilir.
Sahika8989 Hmdsnsy valla benjm gobek deligimin uzerinde kocaman bir kara leke vardi ilkte simdi deliginde var ilki gecti gitti insallah ikincide gider