EsrSvm canım genelde heç döllenme değilse mutlaka çıkıyor sen yine de yap tabi ama çıkmazsa da üzülöe ben adet olacağım gün kan verdim beta hcg 4,5 çıkmıştı geç döllenme olmuş tabi ben takip ettiğim için çok test yapmıştım çıkmamıştı kimsenin görmediği kendi gördüğüm çizgiye istinaden kan vermeyi denedim yoksa hayal görüyorum sandım olmasını istediğim için ama çok şükür beta artmaya devam etti ve kızım 7.5 aylık şu an yanıbaşımda o yüzden gecikmeyi bekleyin diyorlar ama sen yap ve hep pozitif düşün hakkında hayırlısı olsun