EsrSvm Kızlar Selam, Predictor erken gebelik testi kullanan var mı aranızda ? Sonuçlarında şaşma oluyor mu ? Beklenen adetten 6 gün öncesine kadar %99 doğru sonuç garantisi veriyormuş. Yardımcı olabilirmisiniz☺️
berus EsrSvm ben 4 gün önce yapmıştım silik iki çizgi vardı. Ve sonra 2 test daha yaptım onlarda da aynısı çıkmıştı yanilma payı olmuyormus eczanedekilere sormustum
sehrengiz_8 EsrSvm ben kullandım canım diğer testler belirleyemez renk vermezken predictor sonucu pozitif verdi
RefBrs EsrSvm benim gecikmem olduğu halde erken testte negatif çıktı ama normal testte pozitif çıktı. Kan verdim pozitif 🌸 O test hakkında çok fazla şikayet olduğu için Allahtan gidip bide normal test almışım. Siz yine de iki testi de yapın
hulya4627 İlişkiden 9 gün sonra o gebelik testi ile öğrenmiştim hamile olduğumu ikinci çizgi silikti kan verdim ve pozitifti
EsrSvm ssnnmmm hulya4627 Çok teşekkür ederim kızlar ❤️☺️ Bende haftaya yapıcam adete 4 gün kala varsa çıkar sanırım yoksa zaten yapacak birşey yok ☺️
EsrSvm Ebru-1990 Ya ❤️ Sağlıkla gelsin inşaallah 🤲🏻 Ben de 4 gün kala yapıyım diyorum.17 aydır olmadı ama bu ay bir umut bakalım olcak gibi hissediyorum🤦🏻♀️😅 İnşaallah ben de görürüm o çift çizgiyi 🤲🏻❤️
[silindi] EsrSvm ben predictorla hamile kaldigimi ogrenmis, 2 hafta sonra doktora gitmistim. Eczacinin iyi ve daha dogru sonuc veren mi ucuz mu istersiniz sorusuna duzgun olani istemem sonucu almistim, arastirmamistim hic. Ama eczaci tavsiyesiydi