Merhaba kusura bakmayın ilk defa başıma geldiği için sizdeki tecrübeleri öğrenmek istedim. Ben reglimin 5. Günü klomen kullandım 5 gün daha sonra 9 aralıkta çatlama iğnesi oldum günleri değerlendirdik ama çalıştığımız için tam uyamadık sadece iğneden 36 saat sonrasını tam olarak değerlendirdik diğer günler çok kasmadan değerlendirdik. Bugün iğnemin 10. Günü ve benim yumurtalarım sağ taraftaydı psikolojikmi bilmiyorum ama sürekli sağ tarafım ağrıyordu son 3 gündür de regli olacakmışım gibi ağrım oluyor afedersiniz bide tuvaletim geldiğinde aşırı sancım oluyor sizce bu döllenme olabilirmi yolsa klomen kistmi yaptır uzun oldu ama kusura bakmayım lütfen