Mom092 bayağı çok bence hala 😊 esimin bir arkadaşı Medicanaya bugune kadar ödediği ücretler için dava açmış fazla ücret alıyorlar diye 3.5-4 bin lira gelir diyormuş doğum vs oldu ondan sonra açtı. Sonuç ne çıkacak bakalım merak ediyorum aklınızda bulunsun doğum bitince siz de yapabilirsiniz ben de onların sonucuna göre işim bitince yapmayı düşünüyorum 😁