svmm tavuklupilav bende de olmuştu doktora söyledim magnezyum kullanmaya başlayınca geçti doktoruna söyle sende
Hamis02 Bende gebeliğimin ilk haftalarında başlamıştı çok fena bisey o, kırılmış gibi ağrıyor resmen doktoruna danış magnezyum verdi bana doktorum 🤷🏻♀️
Mcakir tavuklupilav magnezyumu düzenlendi kullanıyorum ben. Kullandıktan sonra ki 2-3 hafta içinde geçti benim😊
NesssE tavuklupilav şu ağrıya normal diyen doktorları anlamıyorum. Bir gün sabahtan akşama kadar yattım o Ağrıdan dolayı. Doktora söyledim bana normal olduğunu söyledi. Doktorumu değiştirdim aynı şeyi söyledim. Kemiklerle ilgili diye hemen magnezyum yazdı ve süt yoğurt bol bol tüketmemi söyledi. Magnezyum kullanmaya başlayınca geçti zaten hemen çok şükür bidaha yaşamadım ki zaten bir çok sorun ortaya çıkarıyormuş hamilelikte magnezyum eksikliği araştırdım da bu kadar önemli bşeye nasıl doktorlar normal diye geçiştiriyorlar bilmiyorum
tavuklupilav NesssE yaa evet herkes magnezyum demiş bakalım benimde 2 hafta sonra randevum var o zaman söyleyeceğim artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Çok geçmiş olsun