Süt içiyordum kahvaltıda ama 13.haftada kahvaltı öncesi Demir ilacı içtiğim için sabah sütü bıraktım, Demir emilimini engelliyormuş. Sabah ılık suyun içine bi dilim kabuklu limon atıp çok az da bal koyuyorum onu içiyorum. Gün içinde süt, ayran, kefir, sade maden suyu ve bol su. Gazlı içecek yok, şimdiye kadar canım isteyip bir iki yudum almışımdır. Hazır ya da evde yapılmış meyvesuyu yok, bitki çayı yok. Akşamları canım çok isterse çok az dem koyarak çay içiyorum.