Yesimmm93 Kızlar sütü nesguik katarak içen varmi ? Bi kaç yerde çok faydasını gördüm yazanları okumuştum bebişin gelişimi için şimdi internete yazdım Burdada iyi yazılar göremedim ne diyorsunuz ☺
Bebitomubeklerken Yesimmm93 bende sade sut icemiyorum nesquikle iciyorum ama faydasi hakkinda bi bilgim yok
MerveGmss Yesimmm93 bence yumurtayı hiç sevmiyorum tiksindim yiyemiyorum sütü yine bişekilde içiyorum ama 😌
Yesimmm93 Deletedmom83 sen kahvaltılık gevrek olarak tüketiyorsun yanı 😀 sordunmu peki doktoruna zararı veya faydasını
Yesimmm93 Eliffff sordunmu peki doktoruna canım zararı varmıymıs bende dün aldım bi bardak içtim ama internette iyi şeyler yazmamıslar içim rahat etmedı
Eliffff Yesimmm93 sormadım hiç canım.zararlı olacağı gelmedi aklıma hiç.ama artık şekerim çıktığı için çok nadir içiyorum
Yesimmm93 Bebitomubeklerken hımm bende sevmıyrm sütü 23+4 olduk dün aldım baslıyım bi bardak içim ama içim rahat etmedi iyi bi doktor görüşü olmadan
Bebitomubeklerken Yesimmm93 bende peynir yogurt yiyemiyorum yedigimde cikariyorum hep sutu de sade icemedigim icin hic olmazssa boyle iceyim dedim ama benimde kafama takildi su an 😕
Yesimmm93 MerveGmss yumurtayı üzerine bol kaşar rendeleyıp ye canım ben bırak çok yağda yapıyorum yumurtayı kırdığım gibi kasar rendelıyorum o zaman kokusu falan kalmıyor ☺☺
Yesimmm93 Bebitomubeklerken kaşar peynıri çok önemli bebek için tatlım sende dilimlenmiş ekmekleri küçük küçük kes kaşarı üzerine koy veya beyaz peynir üzerine çeri domatesinı ıkıye kesip koy en üstede teryag veya margarın kes biraz koy kürdanı geçir kafasına donulmesınler ver öyle fırına 😂