Ben de on gün önce falan hafif hafif hissetmiştim şimdi hissetmiyorum. Bir de geçen ay karnımda gaz ya da ödem vardı sanki daha şiş ve rahatsızlık verici geliyordu, şimdi daha rahatım. Karnım geçen aydaki gibi büyük görünmüyor gözüme. Ayrıntılı ultrasona 20.haftada gireceğim inşallah. Tetanoz aşısı da o hafta. Doktorlarınız neden önermedi aşıyı 🙄