Hatice29 aynen bebeğimin hareketiymiş o zaman , bazen otururken de böyle ufak bir seğirme gibi oluyordu ama kabız olunca emin olamıyorum ki neyin hareketi diye bağırsaklarım da sürekli çalışmadığı için , ben kabızlık için bekunis içiyorum ama içince de ishal yapıyor içmesem karnım patlayacak doktor da bol su iç diyip gönderiyor sadece