Kubranurilhan BaharBA bizim yarın randevumuz var ama 2li tarama testi de yapılır sanırım. 2li tarama testi için ayrıyeten randevu almamıza gerek var mı?
Eyces Esra_80_ biz şükür 10+2 haftalıgız bel ağrısı yorgunluk ara sıra baş ağrısı oluyor ama şükür iyiyiz tabi bide kasık ağrısı 🎈
BaharBA Kubranurilhan ewtt cnkunbnm doktorum yapmio.ozel.olmasina ragmen baska yere yonlendirdi orda yaplcak sizinde oledir buyuk ihtimal
MerveBostann Esra_80_ 9+6 haftaligiz. Sadece hafif agrilar bazen mide ekşimesi bide baliktan tiksindim. Bulantim hic olmadi cok sukur boyle gidiyor 😄
MerveBostann Esra_80_ oyle mi oluyormuş çoğunda 😊 saglikli olsunda en onemlisii 😍 Gonlumdeki kiz bebek ama 🤗
Esra_80_ MerveBostann çevremde hep öyle var😂🤩aynen sağlıkla gelsinler inşallah bende haftaya gidicem inşallah 🙏🏻14 haftalık olucam inşallah o zaman öğrenirim cinsiyetini tabi gösterirse🤗🥰