Mnevvr53 Esra_80_ heyyo bende burdayimmmmmmmm 10+0 haftaligim sali günü kontrolum var istahsizlik, mide bulantim , birde sancim oluyor Sadece iyiyim cok şukur bu halime de . 😀 temmuzun 18 dogum ama ilkini sezeryan yaptigim icin temmuzun başi dogum düşünülüyo
Mnevvr53 Deneyces26 banada oldu birsey yiyemiyorum biri hazirlayacak oyle hanca kendi yaptigim seyi yiyemiyorum midem bulaniyor
Deneyces26 Mnevvr53 bende öyle değil şükür sadece bulgur ve et kokusu midemi bulandırıyor haricinde normal ağrılar bacak kol sırt bakalım ilerki haftada nasıl olacaz
Aleovera 10+5 hiç uykum yok 12 de yatıp 7de kalkıyorum gün içinde de hic uykum gelmiyor 🙄 bu durumu yaşayan tek ben miyim😔
Kadze Esra_80_ 6+5 sezaryen olduğu için ilki buda muhtemel 38.haftada alınır ve temmuz bebeği oluruz bulantı hafif hafif var birkaç gündür yoğundu azaldı Ümraniye ve çevresi varmı aranızda kizlar
idiloska AsM benim de öyleydi bugün ilk kez haftalar sonra yemek yapabildim. Merak etmeyin geçecek bu da bir süreç doktorunuza danışın ilaç için işkence etmeyin kendinize 🌸
AsM idiloska ilac kullanmismiydiniz sizde yarin gidicem doktora ins bakali m hayirlisi umarim gecer 😔
AsM idiloska bende bugun gittim Doktora banada prilam verdi aksam bitane ictim inanilmaz rahatlatli ilk defa yemek yiyebildim nekadar sure kullandiniz siz yinede biraz tedirginim kullanirken
yagmurakcali Esra_80_ 9+3 bulantı halsizlik bol ağrılı 😌 25 Temmuz kurban bayramına geliyorum bakalım büyük heyecanla bekliyoruz 😌
Brcccc AsM merhaba bebeğe hiçbir zararı yokmuş tamamen hamilelik üzerine üretilmiş gönül rahatlığıyla kullanabilirsin dedi doktorum
CeyhunMelikeMislina Esra_80_ Merhaba hanımlar 8+5 olduk bizde aşırı bulantı ve yemek yiyememe hariç çok şükür bi sıkıntımız yok haftaya kontrolüm var acaba durumu nasıl çok merak ediyorum. 🌸🙈