saziye51 normalde bu tarz postlara cevap vs yazmam çünkü aynı sorunların çok kötüsüyle yaşadım yaşıyorum en güzeli arayıp sorma yani iletişimini kes tamamen el kızı nedir Allah aşkına sende bir evlatsın bir insansın, eşin görüşür vs ona karışma ama sen bence irtibatı tamamen kes, emin ol kafan daha rahat olucak aramıyor sormuyor derdine hiç düşme sıkma yani kendini, benim eşim ara sıra arar babasını vs hiç karışmam ama ben iletişimimi kestim gidip gelmeyide, bizimde bir kız evladı olduğumuzu “bilerek” unutuyorlar