Alisa1212 kuzum yumurtalık tembelligi pek bir sorun degkl merak etme bende oğlumda 4. Ayda gebe kaldım o zaman 1. Senem dolmuştu bide adet duzensizligim vardi onun için bi doktora gideyim belki düzelmesi için bisey verir dedim yumurtaliklarinda tembellik gorunuyor ama önemli değil bir ayda olacağına 2 3 ayda olur dedi sansa o ayda hamileymisim doktora gittiğimde 2 haftalik hamileymisim tabi kucuk olduğu için görülmedi bide hamilelik yoktur herlde diye düşünmüştük 4. Ayda oldu mesela ilkinde simdi ikinciye gebeyim buda ilk ayda hemen oldu ilk de bir iki uğraşıyorsun ama omuyor kuzum merak etme allahn izniyle gec olsun güç olmasın