Alisa1212 benin de temmuzdan beri duzensizdi 10 gün 13 gün gecikmelerle oluyordum 18 gün önce doktora gittimtabi ondan öncede 2 defa gitmiştim ilk gittiğimde rahim filmi çekildi 18 gün önce gittim de Mr çekildi kan tahlilleri vs. çikolata kıstım var mis adet düzensizliği Luteinizan hormonum çok yüksek cıktı 18 küsür çıktı asıl sebeb olan buymuş kistten ziyade 3 ay 3 kutuluk denielle doğum kontrol hapı verdi şubatta gidicem adet olduğum zaman hormon değerin düzelirse kendiliğinden bile hamile kalabilirsin dedi doktor 1 buçuk senelik evliyim 1 senedir de çocum olmuyor inşallah şubattan sonra olur allahım izniyle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💗💗