Sed22-09 byzza16 bana fayda etti bulansada en azından kusacak kadar olmuyor çok az oluyo ve bütün gün sürmüyor normalde ben sürekli yediklerimi çıkarıyordum çok faydası oldu
Zeynep_18 byzza16 yatmadan önce iki tane geçmezse sabah bi tane alıyordum ben şükür bi taneye düşürdüm artık kaçıncı haftadasınız
eliferdgn Zeynep_18 21. haftadayim canim ben kullanmazsam hâlen bulantim olur bu gidişle doğuma kadar kullancam heralde
Zeynep_18 eliferdgn benim bu hafta geçti tam 12. Haftada ama vücuttan vücuda değişiyor demekki inşallah en kısa zamanda geçer canım😒🌼
-mercimek- byzza16 23.haftadayım hala prilam kullanıyorum resmen hayat kurtarıcım oldu. Gece yatmadan 2 tane, gündüz halsizlik ve uyku yapıyor o yüzden gece içiyorum