DaisyMom byzza16 gunde iki tane iciyorum.Normalde gece iciliyor ama ben aksam 6 gibi ac karnina iciyorum.
halitefe byzza16 gece yatmadan 2 tane içiyordum yetiyordu bana ama etkili olmazsa sabah 1 tane içebilirsin buna ek günde 4 taneye kadar alınabilir
Mutiess byzza16 günde 3 kere içebilirsin demişti doktorum bende bulanmadıkça içmiyorum içtiğim zaman 3ü de geçmiyorum yani
Gul-gul06 Geceleri yatmadan önce 2 tane kullanıyorum. Çok devam ederse bulantı sabah 1 tane daha alıyorum. Doktorum öğlem de 1 tane alabileceğimi söyledi.
eliferdgn ben tüm bulantı haplarını denedim sadece prilam dr bana fayda etti hâlen de kullanmaktayım gece yatmadan 2 tane alıyorum
Zeynepyrdnkl Bende her sabah 4 aydır her sabah bir adet zofer akşam.yatmadan iki tane prilam kullanıyorum zofer olmazsa prilam ise yaramıyor bende
byzza16 Zeynepyrdnkl banada zofer yazmış prilama ek olarak ama once prilami dene geçmezse zofere de başla demiş
Sed22-09 byzza16 ben geceleri birer tane alıyorum ama gün içinde mide bulantım çok şiddetli olursa gündüzleri de bir tane alıyorum
Sed22-09 byzza16 bana fayda etti bulansada en azından kusacak kadar olmuyor çok az oluyo ve bütün gün sürmüyor normalde ben sürekli yediklerimi çıkarıyordum çok faydası oldu