YenidenAnneOlmak fpkprensesim tecrübeyle sabit diyorsunuz 😁 hem de büyük Furkan varmış sizde. Benim öğrencim olanlar da pek çalışkandı ondan istedim galiba farkında olmadan☺️
YenidenAnneOlmak Buse10 yaa Eymenlerin yaramaz olduğunu öğrenmiş oldum bugün 😄 Emir sadece tatlı mı yoksa uslu mu?
Buse10 YenidenAnneOlmak uslu çok hoş bi çocuk Muhammet emir bizim çocuğumuz çok tatlı bi çocuk hafif utangaç ama tatlı bi utangaç içine kapanık tarzında değil
Beyzaneriman Furkan eymen uyumlu oluyo kullanılıyor ikisi bi arada uslu erkek çocuk göremez oldum ben valla kız çocukları daha akıllı söz dinliyor
YenidenAnneOlmak Beyzaneriman evet ya katılıyorum. Pandemiden önce arkadaş ortamlarında 5 erkek çocuk varsa 1 i usluydu o derece 😂
YenidenAnneOlmak Esraaaa42 dizilerde falan duydum sanırım benim de hiç Cesur isminde öğrencim olmadı.
aysegull23 YenidenAnneOlmak Kesinlikle katılıyorum 😄 Emir ve Furkan iyi ve zeki oluyor benim bildiklerim en azından