5 gün önce açtığım ve dün süresi biten anketimde hiç bildirim alamadım ve sonuçları da göremedim. O yüzden şimdi açık oylama olarak yeniden açtım. 35. Haftadayız artık karar verip ismimizi koyalım😅 en beğendiğiniz ismi oylarsanız sevinirim. Muhtemelen 2 isim koyacağız. Bunlardan ikili isim olarak yorumlara da yazarsanız sevinirim.
Farklı isim seçeneklerine de açığız Yeter ki anlamı güzel ve telaffuzu kolay bir isim olsun☺️
Şimdiden teşekkürler🤗