Selincansu123 bende 31+0 da gittim 1930 gram dedi gebelik şekerin çıktı mı çok kilo aldın mı hamileliğinde vs. dedi sonra da haftasına göre 10 gün kadar önde dedi size de böyle bişey dedi mi doktorunuz? Normal doğum düşündüğüm için iri bı bebek olacak diye korkmaya başladım açıkçası 😞