Semrafiratgokbudak merhaba, gelecek hafta 32 olacağım. Hem rapor almak için hem de bebişi görmek için gideceğim. 😊 bebeğin eksikleri bitti, odasında dekorasyon harici bir şey kalmadı. Hastane çantasına hiç dokunmadım. Kendime de bir şey alamadım henüz. Gecelik, emzirme pompası gibi eksiklerimiz duruyor ama hallederiz 😌 En son 24 haftalıkken gittiğimde 920 gramdı.