Baybymucize Serklajlı gebeliğimde bende hiçbir şey yapmamıştım. Habire sancı kramp ile hastaneye giderdik.Bazı haftalarda 2-3 gün hastanede yattığım da olurdu.Öyle böyle zaman geçti çok şükür ve sağlıkla kucağıma aldım.Bunda da dikiş atılacak mı atılmayacak mı belirsizliği olan dönemde gene hiçbir şey yapmamış yatmıştım.Annem gelmişti oğlum için.Sonra sonra ayaklandım. 29-30 hafta olunca baya içim rahatladı,tabi pandemi de olunca zaten gezilmiyor çıkılmıyor dışarı. Önemli olan teşhis edilmesi çünkü rahim ağzı yetmezliği veya kısalığı durumları zor ve geç teşhis ediliyor genelde.Çoğu zaman da geç kalınmış oluyor acı bi tecrübe ile.Şimdi yeni yeni bir çok doktor ilk gebeliklerde dahi ölçümler yapmaya başladı da ilk gebeliklerde serklaj ve ilaç başlandı.Önceden 2-3 kayıp olurdu da öyle bakılırdı.