Didi6 Gngr_33 Ezgi çok kibar🌸 En az beğendiğim ise Eylül oldu. Son senelerde o kadar çok konuldu ki, baydı biraz…
Gulenay1234 Gngr_33 güneş çok yok bence ama yaşadığınız şehire de bağlı 😂anlamı zaten çok güzel güneş gibi doğdun evinize yavrum dersin 😂😂💓
Gngr_33 Gulenay1234 sırf bu yüzden eşim Güneş isminde ısrarcı 😂😂 yaşadığımız şehir Antalya memlekette zaten Mersin sıcak iklimler 🤗
Ebru-1990 Gulenay1234 kızımın adı güneş iyi ki diyorum güneş koymuşuz gerçekten güneş gibi sıcak kanlı Güler yüzlü ve uyumlu uysal bir çocuk şuan 8 yaşında 😍
Ebru-1990 Gngr_33 amin cümlemizin evladını 🙏🏻 Çocuk isminin anlamını taşıyor kesinlikle buna inanıyorum ☺️