Fatosumum Ben çok arastirmistim,genelde avent ve dr.brows ü oneriyorlardi.avent in naturali ni aldım,cam taşıma ve ağırlık açısından sıkıntı olduğu için tercih etmedim,arkadaşıma da önerdim o şu an kullanıyor ve çok memnun benim bebisim gelmediği için deneyemedim daha😊