Esrazey Alyaduam aslinda bende cok korkardim oradan dogumdaki doktorlar yuzunden ilk dogumumda oraya düstüm.sonrada ikincide düsük yapinca mecbur 3.dede oraya gittim yani hakikaten oraya bi girince cikamiyosun..
Alyaduam Esrazey aynn o yuzden ilk hamileliğimde orda sıkıntı yasamıstım kotu sonuçlarla bitti ondan oranın bnde iyi bir anısı yok 🤷♀️
kubr_pak Minik_kalbim_fo Evet özellikle doğuma giderken aramak için kendi şahsi numarasını da veriyor
Mervekaraali Alyaduam kadin dogun ve çocuk hastanesi hatice özbek yemez e gidiyorum cok iyi ilgili vir doktor tavsiye ederim 🌸
mirikelam Devlette önereceğim bir doktor yok ama Liv’de Şeyma Yöneye gidiyorum kimi görsem onu tavsiye ediyorum 🌺 instagramdan da bakabilirsiniz