Ben özel hastaneye gidiyorum ancak 2 sefer hidayet vurala gittim çok mennun kaldım aşırı iyi hissettim çok açıklayıcı ve her aşamaya dikkat ediyor ilgileniyor fırsatınız varsa randevu alıp gidin derim eğer özel hastaneye gitmeseydim keşsnlşkle Hidayet beye giderdim. Devlette bir kadın doktora gittim allahım düşman başına kimse o kadına maruz kalmasın ağlaya ağlaya çıkmıştım