Su1985 Minnakkk1 Allah razı olsun 🙏🏻Allahım isteyen herkese nasip etsin hayırlı ve sağlıklı evlat hep dualarımda🙏🏻🧿💕
Leylaakcay @Minnakkk1 aynısı benim de başıma geldi 1 tane kürtaj oldum şimdi korkuyorum tekrar hamile kalıp yine aynısı olur diye 2 haziran da oldum
34_97_34 Beety26 benim hiç bi belirtim yoktu ki ne midem bulanıyordu ne başka bi şey o yüzden zaten anlamadım
Beety26 34_97_34 benim ill gunden hic bir belirtim yok. 8 haftalik gebeyim. Her kes belirti olmasi lazim soyluyor hamilelkte
34_97_34 Beety26 herkesde bi belirti olmak zorunda değil tabi ki . Ben covit geçirdim 1 ay önce covitimin 3 günü bebeğimin kalbi durmuş . Benim bebeğimi kaybetme sebebim covit belirtisizlikle alakası yok
Sineemiis Kızlar üst üste kürtaj olmak yeni gebelikte risk yaratır mi acaba ne bileyim rahim yetmezliği falan boş durdukça aklım bulanıyor . Ağustos 5 de bir oldum kürtaj birde Aralık 7 de 😔 bir adet gördükten sonra düşünmeli miyim acaba yeni gebelik 😬