Minnakkk1 öncelikle geçmiş olsun canım benim moralini hiç bozma , benim öyle oldu ikincisi ama oda kimyasal gebelik oldu , önemli olan işinde profosör doktorların dediği şu unutma ! dış gebelik haricindeki gebeliklerde , bir adet tarıhınden sonra hamile kalabilirsin…. zaten vücudun hazır değilse hamile kalamazsın …. o yüzden hiç bekleme derim