Kozdmr Bizde 15+2 yiz, Allah a şükür mide bulantım koku hassasiyetim olmadı. 😄 Ben kesin bulantidan hastanelik olurum diyordum ,araba tutar beni belki ona yönelik öyle düşüncem vardı🤣 bulantısı olmayanlara erkek diyorlar ama bizim aile da bulantı olmayınca kız olunca erkek oluyo 😄