Kozdmr Minnakkannesi Rabbim sabır versin inşallah tüm annelere canım benim gözümüzü açıp kapayıncaya kucağımıza alırız inşallah😊
Kozdmr Beettuulll ben 16+1 deyim cinsiyet pazartesi söyleyecek emin olmadan geçen ay söylemek istemedi
Kozdmr Susam-ve-Annesi valla benim yengemindr ilk hamileliğinde ilk başlarda erkek demişlerdi 6. 7. Ayında öğrendi kız olduğunu o yüzden ultrasonlarda bazen yanıltıyor ya😊
Kozdmr ZehraM2 amin canım benim Rabbim tüm annelerin hamilelik sürecinde sağlık ve sabır versin dediğin gibi fazlada dinlendirmemek önemli yoksa kendimize nazar değdiricez😂
sevgisevgi Kozdmr beeen 😁 kiz olacak diye hissediyordum, hatta hamileligim rahat gectigi icin herkes erkek demisti ama anneler hisseder 🤗 doktorum kiz dedi
Kozdmr sevgisevgi ben de rüyamda erkek gördüm iki kere kız olmasını daha çok istiyorum ama içimden erkek gibi geliyor🙈
Kozdmr Ecem4141 ben hamilelik sürecime 57,5 külo ile başladım 3 aylıkken 59 kilo oldum şimdi 4. Ayına gireceğiz aşırı kilo aldığımı düşünmüyorum ama sanırım birazcık daha aldım🙈
Ecem4141 Kozdmr bende 53.2 ’le hamile kaldım 10. Haftadayım şuanda 55 kiloyim bana biraz fazla geldi 😁
Kozdmr ae3535 doktorumuz emin olmadan bişey söylemek istemedi 16+1 deyiz net biley söylemek istediği için 4. Aya attı pazartesi öğreneceğiz☺️
WmonallissA Kızımda rahattım, şu an oğlum olacak nasipse, ilk aylar daha çok mide bulantılı geçti 🤦🏼♀️