Merakliana Seydaparlak gökhan gümüştaş ilk doktorumdu 🤦🏻♀️ Cok yorum yapmıcam ama kötü bir dogum izi bıraktı bende. Ben ümit hanıma geçtim çok bal bir doktor 2. Dogumum onda oldu suan 3 e ona devam ediyorum
Seydaparlak Merakliana yaaa cok merak ettim nolduki tabi anlatmak isterseniz ?? Bende artık reyhan arpacı geçtim inşallah değişmeyi düşünmüyorum artık
Alinamoms Kbrnrgnc ben ona pek takılmıyorum aslında doktorum iyi olsun sağ salim kucağıma versin yeter zaten 1 gece kalıp eve geçiyorsun artık pandemi var zaten ince ayrıntılara takılmam hiç.
Alinamoms AzraAras odaları bilmiyorum daha 15 haftalık hamileyim henüz soramdım ocaktan sonra zam geliyor fiyatlara heryerde zaten ve daha zaman var.
Zeyzey41 Fulyak ılk cocugumuda onda doğum yaptım gayet tecrubesıne inanıp guvendiğim bi doktor öyle çok guleryuzlu felan değildir ama tecrubesıne ınancım tam normal doğum taraftarı
1212 Ozlm111 doğum ücreti hakında bilgim yok ama normal muayene 240 tl eğer test valan istekleri zaman da pahlı olur diye biliyorum canım
Hhglr Seydaparlak merhaba Reyhan hanımdan memnun kaldınız mı doğum yaptınız mı? Bende kendisine gidiyorum şuan 27 Mayıs doğum