Aleyy Karsesi çok memnunum böyle konuşmasi güler yüzü saymakla bitmez şükürler olsun 🙏🤗 siz memnun musunuz ?
Seydaparlak babyackgz tanıdıklarımızdan duyduk birini erken soğum yaptırmş agır hastalık gecırmıs cocuk bırıde dogum yaparken kolu cıkmıs öle dediler ama tabiki bilemem denilenlerden bende hiç düşünmedim 🤷♂️
babyackgz Seydaparlak Allah Allah ben memnunum kendisinden bir sıkıntı yaşamadık şu ana kadar ama ne bileyim şaşırdım ya
Seydaparlak babyackgz memnunsanız sorun yok her kafadan ses cıkar bende bugun reyhan hanıma geldim doktor degısıklıgı ☺️☺️☺️
Hcrblt Cemosum @Tantarantana Acıbadem in doğum fiyatlarını hiç görüştünüz mü acaba onlarda yılbaşında zam yapicaklarmi bilginiz var mı?
Alinamoms Kbrnrgnc yani hastaneyle işim olmuyor covidden dolayı doktorumun yanına girip çıkıyorum. Doktorumdan memnunum.
Zeyzey41 Fulyak ılk cocugumuda onda doğum yaptım gayet tecrubesıne inanıp guvendiğim bi doktor öyle çok guleryuzlu felan değildir ama tecrubesıne ınancım tam normal doğum taraftarı
Alinamoms Kbrnrgnc ben ona pek takılmıyorum aslında doktorum iyi olsun sağ salim kucağıma versin yeter zaten 1 gece kalıp eve geçiyorsun artık pandemi var zaten ince ayrıntılara takılmam hiç.
1212 Ozlm111 doğum ücreti hakında bilgim yok ama normal muayene 240 tl eğer test valan istekleri zaman da pahlı olur diye biliyorum canım