portakalcice bazı doktorlar normal diye söyleniyor da gelsinler bir de bize sorsunlar ne yaşadığımızı ,benim de ilk doktorum o kafadaydi değiştirdim ,bir kürtaj bir dış gebelik kaybım var ,ben de tüm gereken testleri yaptırdım 3.kaybi neden bekleyip üzüntü çekeyim ki ,her şey elimizin altinda imkanları kullanmak gerekli ,bence normal düşünceleriniz ,hiç bir şey yaşamadığı halde böyle olan insanlar var annelik iç güdüsü bu çok yıpratmadan kendinizi gerekenleri yapın ,sağlıcakla inşallah evlat sahibi olalım hepimiz 🙏🎈🎈🌸