Fadimehnk Miragee ya ama canım plesenta düzgün beslenmeye biliyormuş erken bırakınca korkuyorum ya bebeğim kan gitmez beslenmezse 😰Allah korusun
Denizin Fadimehnk canım ben daha dün öğrendim hamile olduğumu kan pıhtılaşmam varmış biraz , corasprin ve oksapar 0.4 lük iğne verdi doktor , corasprini öğlen atıyorum folık asiti sabah oksaparı hergün 16.00 da vuruncakmışım
Ozge0634 Mom81 üniversite hastanesinde genetik bölümünde bakıldı değerlere şuan hatırlamıyorum sonuçları
Fadimehnk Mom81 tekrarlayan düşüklerde genetik test yapılıyor üniversite hastanelerinde onun sonucuna göre gebelik planlanıp öncesinden başlanılarak kullanılıyor canım normal seyreden gebeler için değil yani siz gebemisimiz
Aysun1983 Mom81 hayır hepsine değil benim çok fazla düşük öyküm olduğu için verildi genel de kanda pıhtılaşma olanlar kullanıyor
Mom81 Fadimehnk evet virüs atlattım kan değerlerim biraz farklı çıktı karaciğer enzimimde yüksek çıktı
Arse89 Bana doktorum colaspirin 100mg 24 haftada birak sadece iğneyle devam edicez dedi ama bende birakmaya korktum hala kullanıyorum şuan 24+3
krmzoje Kızlar bende de pıhtılaşma var henüz hamile degilim ama eger kalirsam kullancam normal doguma engel mi bilginiz var mi
Fadimehnk krmzoje hayır canım engel değil ama çok riske atmak istemiyor doktorlar yani geç doğum olursa sorun olabilir belki ama engel değil