Ozge0634 bende şişlikler oldu benim de o canımı çok sıkıyor sabah akşam pamuğa kolaysa düküp 15 dk beklet dedi doktor yapıyorum ama anlık küçülüyor sonra yine büyüyor gibi geliyor kafayı ona çok taktım geçmezse solüsyonları var onları yazarım dedi bakalım bekliyorum ne olacak