Peki kızlar ben de pazartesi yeni beta testim ve yeni gideceğim doktor ile kararımı vereceğim inşallah. Eğer doktorum zaten kesede bozulma veya dediğiniz gibi beni ikna edecek birşey söylerse ben de beklemeden kürtaj olurum diye düşünüyorum.. Hepinize çok teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için. İnşallah hepimiz sağlıklı güzel bebeklerimize sağ salim kavuşuruz 💜💜🙏🙏